اسلایدر

سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وقت مهمانی یار است بغل باز کنید

عطر دیدار حبیب است کمی ناز کنید

بر سر سفره ی مهمانی آیات خدا

ذکر عجل فرجی را به غنا ساز کنید

رمضان ماه میهمانی خدا

 

این وبلاگ تا یک هفته بعد از ماه مبارک رمضان بروز نمی شود درضمن تقاضای تبادل لینک یا دوستی کاربران گرامی پارسی بلاگ بعد از ماه مبارک رمضان بررسی خواهد شد و برای فراغت بال بیشتر در این ماه مبارک، از گذاشتن فید و حضور در اتاق های گفتمان این سایت معذورم و به پیام های خصوصی دوستان پارسی بلاگ فقط پس از اتمام این مدت پاسخ داده می شود (لذا دوستان پارسی بلاگ از گذاشتن هر گونه پیام خصوصی اعمم از طرح های ختم قرآن و انجام مناسک عبادی سیاسی و.... در این ماه خودداری نمایند). لازم به ذکر است پاسخ به سوالات تخصصی اعضای بانک علوم انسانی و علوم سیاسی و زیر مجموعه آن در سایت مرجع متخصصین، و درخواست های دوستان در این سایت نیز پس از این ماه مورد واکاوی قرار می گیرد.

امید است که به یمن این ماه و اعتصام به حبل مستحکم ومتین و موقر یزدان لا یزال از شر اجنه و خناس های دوران مصون و مستور بمانیم.


  

larijani

ماه رمضان شد می و میخانه بر افتاد

عشق و طرب و باده بوقت سحر افتاد

                           امام خمینی(ره)

نیت کرده بودم پس از این غیبت طولانی از حال و هوای حج بنویسم ولی چه کنم که توان وصف شایسته را ندارم و با وصف ناقص من درنیابد حال پخته، هیچ خام. خواستم در مورد حواشی سیاسی سفر حج بنویسم و تاثیر حوادث اخیر در برخورد گستاخانه دولت عربستان با حجاج ایرانی که دامادمان هادی تذکر بجای داد و گفت آنجا هم دست از سر سیاست برنداشتی و به این نتیجه رسیدم که از خاطرات تلخ نگویم البته این سیاست بود که دست از سر من بر نداشت! از خدا تقاضای تحول درونی کردم ولی  مصداق شعر خر عیسی گرش به مکه برند شدم.... اما اصل مطلب

خیلی خوشحال شدم که بالاخره دوران آقای هاشمی شاهرودی در قوه قضائیه خاتمه یافت و
ادامه مطلب...

  
   مدیر تارنما
ثریای کویر ایران
عجب عدالتی! من از دل می نویسم؛ تو با چشم می خوانی، تازه اگر بخوانی... اگر...
خبر مایه
آمار تارنما

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :24
کل بازدید : 481275
کل یاداشته ها : 103


طراحی توسط Sorayya.ir